Wyrażaj siebie. Siła autentyczności w nowej kampanii MODIVO
Fot. materiały prasowe

Wyrażaj siebie. Siła autentyczności w nowej kampanii MODIVO

MODIVO prezentuje najnowszą kampanię, która koncentruje się na życiu prawdziwych kobiet, które swoją siłą i determinacją inspirują do nieprzeciętnych działań. Czwórka bohaterek z czterech różnych krajów, o różnej historii i różnym spojrzeniu na świat stanowi oś przewodnią kampanii filmów dokumentalnych.

Ich osobiste przeżycia, postawy, działalność i wyzwania, z jakimi się mierzą inspirują oraz motywują do podejmowania prób i przekraczania granic strefy komfortu. MODIVO pozwala im wyrażać siebie za pomocą ubrań – one też stanowią ważny element kampanii: towarzyszą bohaterkom w każdym momencie ich dnia, pozwalają wejść w odpowiednią rolę. Stylizacje dostosowane do lokalnych trendów przy użyciu szerokiego asortymentu stanowią spójną całość z historią o niezwykłych postaciach.

Seria dokumentów MODIVO

MODIVO_PL_ZosiaAndKasia_34
 Zosia Pilitowska poza prowadzeniem rodzinnej restauracji, zaangażowała się w tworzenie grupy biegaczek
Fot. Modivo

Za koncept serii filmów dokumentalnych MODIVO odpowiedzialna jest Ola Szol, Dyrektorka Marketingu & E-commerce MODIVO. Kampania pokazuje bohaterki, które spełniają swoje marzenia i realizują ambicje, odzwierciedlając tym samym aspiracje oraz wzory postaw wyznawanych przez przedstawicieli danego kraju. Wybór tych postaci miał na celu możliwość utożsamienia się z daną osobą i znalezienia siebie w opowieści stworzonej przez MODIVO. Autentyczności całej kampanii dodaje fakt, że wideo nagrane zostało przy użyciu tradycyjnej taśmy filmowej 16 mm.

MODIVO_PL_ZosiaAndKasia_36
Kasia Pilitowska jest przekonana, że wiele moglibyśmy się nauczyć obserwując życia i zachowania zwierząt.
Fot. Modivo

Formuła sfabularyzowanego dokumentu pozwoliła przybliżyć sylwetki silnych kobiet potrafiących pogodzić przeróżne życiowe role, ale jednocześnie podkreślić jak dużą wagę w osiąganiu zamierzonych celów stanowi to, w czym MODIVO jest ekspertem, czyli moda.

Bohaterkami kampanii zostały mieszkanki Polski, Czech, Bułgarii i Rumunii. Są przedsiębiorczyniami, aktywistkami i feministkami. Inspirują, motywują i zapraszają do swojego (nie)zwykłego świata.

Siła jest kobietą

MODIVO_PL_ZosiaAndKasia_13
Bohaterki kampanii z Polski to Kasia i Zosia Pilitowskie
Fot. Modivo

Bohaterki kampanii z Polski to Kasia i Zosia Pilitowskie, mama i córka, przedsiębiorczynie, aktywistki i autorki książek kulinarnych. Ich bar śniadaniowy „Ranny ptaszek” to jedno z ulubionych miejsc mieszkanców Krakowa, którzy doceniają energię, pozytywne nastawienie i życzliwość jego właścicielek.

Zosia przyznaje, że entuzjazmu do świata i ludzi, a także ciepła nauczyła się od mamy. Kasia godzi wiele życiowych ról – pasję do gotowania, pracę wolontariacką i społecznictwo. Zosia poza prowadzeniem rodzinnej restauracji, zaangażowała się w tworzenie grupy biegaczek, której jeszcze w Krakowie nie było i inspiruje kobiety autorskimi filmikami na instagramie. Zgadzają się z tym, że ich największą inspiracją są ludzie. Kasia jest przekonana, że wiele moglibyśmy się nauczyć obserwując życia i zachowania zwierząt – to jakie są bezinteresowne, empatyczne i jak potrafią sobie pomagać. Wsparcie jest bardzo ważną wartością w nowej kampanii MODIVO, a Kasia i Zosia hołdują idei, że najważniejsze są uważność i troska, z których rodzi się wsparcie.

MODIVO_PL_ZosiaAndKasia_26
 Kasia godzi wiele życiowych ról – pasję do gotowania, pracę wolontariacką i społecznictwo. 
Fot. Modivo

- Wsparcie jest bardzo ważne – mówią – daje wiarę we własne siły. - Dobro zawsze wraca, jak bumerang – dodaje Kasia – warto doceniać innych i chwalić, tego nigdy nie jest za dużo. Jestem uważną osobą i słucham ludzi – stwierdza Zosia. - Zawsze mi się chce, nie znam wyrażenia "nie da się" – dodaje o sobie Kasia. Dla bohaterek ważna jest empatia, szacunek i akceptacja i chcą te wartości przekazać innym.

Najważniejsze jest poszanowanie różnorodności

MODIVO_BG_Iva_14
Iva Guminshka to przedsiębiorczyni, feministka i innowatorka, która pojawiła się na prestiżowej liście Forbesa „30 Under 30” w Bułgarii.
Fot. Modivo

Do kampanii zaproszona została Iva Guminshka, przedsiębiorczyni, feministka i innowatorka, która pojawiła się na prestiżowej liście Forbesa „30 Under 30” w Bułgarii. Iva jest założycielką i CEO Humans of the Loop – firmy, która świadczy usługi szkolenia modeli i walidacji machine learning, koncentrując się na gromadzeniu danych potrzebnych do wolnej od uprzedzeń sztucznej inteligencji. Iva łączy w swoim życiu zarówno zawodowym, jak i prywatnym wiele różnych ról – co, jak mówi, składa się na spójną całość, którą reprezentuje.

Dla bohaterki kampanii najbardziej kluczową wartością jest poszanowanie różnorodności: „Gdybym mogła zmienić coś na świecie to usunęłabym postępujące wymazywanie różnorodności kulturowej i alternatywnych sposobów wyobrażania sobie życia i otaczającego nas świata”.

MODIVO_BG_Iva_10
Iva łączy w swoim życiu zarówno zawodowym, jak i prywatnym wiele różnych ról
Fot. Modivo

Iva dodaje również, że według niej najważniejsza jest miłość do samego siebie, która jest podstawą, by „kochać innych i dać im pokochać siebie”. Przedsiębiorczyni jest zdania, że gdyby mogła zmienić swoje życiowe decyzje i wybrać inną drogę, jest przekonana, że „nowe ścieżki zaprowadziłyby ją dokładnie do tego samego miejsca, w którym jest teraz”.

Znajdź swój głos

MODIVO_CZ_Klara_7
Klara Pokorna to coachka, trenerka jogi, podróżniczka i pasjonatka mody
Fot. Modivo

Wśród bohaterek znalazła się też Klara Pokorna, coachka, trenerka jogi, podróżniczka i pasjonatka mody. Od dawna prowadzi grupę YogaGangFam, w której inspiruje dziewczyny do bycia najlepszą wersję siebie i sięgania gwiazd. „Bycie dla innych przewodniczką jest dla mnie równie ważne, co słuchanie siebie, zwracanie uwagi na własne samopoczucie i robienie tego, co kocham”. Klara Pokorna siły szuka właśnie w sobie. Docenia siebie za to, że udaje jej się wyjść z każdej trudnej sytuacji. „Moja determinacja jest jak tarcza superbohatera” dodaje.

MODIVO_CZ_Klara_12
Klara Pokorna siły szuka w sobie. 
Fot. Modivo

Może na sobie polegać i podąża za marzeniami. Trzeba się wspierać, słuchać swojego wewnętrznego głosu i zdawać sobie sprawę z tego, że każdy z nas odgrywa ważną rolę w życiu innych ludzi. I to zawsze działa w obie strony.

“Nie czuję się piękna. Czuję się Silna”

MODIVO_RO_Alina_8
Alina Dumitriu to autorka, public speaker i aktywistka
Fot. Modivo

Alina Dumitriu to autorka, public speaker i aktywistka. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz osób pokrzywdzonych. Całe swoje życie zawodowe poświęciła pracy w organizacyjnych pozarządowych. Organizuje również eventy wspierające marginalizowane społeczności.

Wyrażaj siebie, gdziekolwiek jesteś

Człowiek jest ponadczasową inspiracją dla MODIVO, którego misją jest zachęcenie do wyrażania siebie poprzez modę, a także kreowania swojej rzeczywistości według własnych zasad. Właśnie dlatego do kampanii multibrand zaprosił bohaterki, które emanują kobiecą siłą, autentycznością i nieustępliwością. Kampania niesie uniwersalny przekaz oparty na emocjach i docierający do świadomości mieszkańców danej części Europy. MODIVO po raz kolejny udowadnia, że moda stanowi ważny element życia pozwalający na osiąganie zamierzonych celów.

MODIVO_RO_Alina_7
Alina Dumitriu od wielu lat aktywnie działa na rzecz osób pokrzywdzonych.
Fot. Modivo

 

Czytaj więcej